2013. március 3., vasárnap

Award :)

Halika! :D

Vidám vagyok, és nem, nem szívtam semmit. A résszel csúszok - ha nem mondom, hülyén haltok meg, ugye? - őszinte leszek hozzátok, "kissé" sok dolgom van - nem sorolom.. - és ennek fejében sikeresen leestem a lépcsőn is, és az is bizonytalan, hogy megyek-e iskolába holnap.
(Én nem akarok, rosszabb vagyok, mint Dr. House, és fél óra séta után annyira elfárad a lábam, hogy ha nem ülök le, meghalok...és ugye a suliban nem ülhetek le csengetés előtt azzal, hogy nem megyek órára, mert nem bírok felállni...)
Viszont, alice.~ ismét megajándékozott egy díjjal, amit kiteszek. És, köszi szépen! :) ♥


Szabályok:
  1. Tedd ki a blogodra!
  2. Írj öt dolgot magadról!
  3. Válaszolj azokra a kérdésekre, amiket feltettek Neked!
  4. Tegyél fel öt kérdést annak, akinek küldöd! 
  5. Küldd tovább öt blognak!
5 dolog rólam:
  • Utálok magamról beszélni.
  • 3-as lett a fizika témazáróm (Ennek örülni kell :D )
  • Jelen helyzetemben hasonlít a járásom Dr. House járására. 
  • Amikor csak tudom, megnézem Csőrikééket reggelente *-*
  • A kedvenc fejlesztő mesémmé lépett elő az; Állatkert a hátizsákban (Gyerekkorom hatalmas kedvence, így M2 9.25. Mindennap, amikor itthon vagyok *-* )
Válaszok, és kérdések:
  1. Melyik karaktered áll hozzád a legközelebb?
  2. Mi a csengőhangod?
  3. Van valami hobbid az írás mellett?
  4. Ki a kedvenc előadód?
  5. Melyik történet (film, könyv, blog) volt rád eddig a legnagyobb hatással?
  • Egyikük sem áll hozzám közelebb. Brook és Lena karaktere számomra ugyan olyan. 
  • Jelenleg: One Direction - Rock Me (De ma szeretnék változtatni, erre: One Direction - One Way Or Another ) 
  • Az olvasás hobbi? 
  • Sorolom. 1D (természetes...) Olly? Rihanna? Kelly? Maroon 5? JB? Ne-Yo? The Script? :D
  • SzJG. (Szeretlek, Laura.♥)
Kérdések tőlem, Neked: 
  1. Van valami terved a jövődre nézve?
  2. Mi az álom városod?
  3. Gondolkoztál már azon, hogy mi lesz a gyereked neve?
  4. Romantikus alkat vagy?
  5. Mit szeretsz csinálni a legjobban a szabadidődben?
Akiknek küldeném:
  1. Destiny
  2. Barbara
  3. Nikolkaa (én ezt megelőlegezem neked életem :D )
  4. Hajni 
Többet nem tudok. Majd jelentkezem. 

Ölel mindenkit, Darcy. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése